Input your search keywords and press Enter.

Podstawowe procesy obsługiwane przez system

Obsługa i przetwarzanie zamówień

Zamówienia ze sklepu internetowego są automatycznie importowane do systemu. Możliwe jest też manualne wprowadzanie do systemu zamówień z innych kanałów komunikacji, np. składanych telefonicznie czy emailowo. W systemie wszystkie zamówienie prezentowane są w przejrzystej formie dashboardu z użytecznym kalendarzem:

  • widok miesiąca, tygodnia i konkretnego dnia,
  • z podziałem na typy diet oraz kaloryczność.

Każda pozycja (dieta) ze zbiorczego zamówienia klienta jest przetwarzana jako odrębnej pozycji w puli zamówień (jedno zamówienie, wiele pozycji i adresów dostawy).

Automatyczne budowanie harmonogramów

W oparciu o zamówienia spływające ze sklepu internetowego czy wprowadzane manualnie do systemu automatycznie budowany jest harmonogram. System daj możliwość jego modyfikacji w zakresie, m. in. anulowania dostawy na pojedyncze dni (system automatycznie wydłuża dietę zgodnie z wybraną opcją dostawy) czy modyfikacji adresu dostawy na konkretny dzień.

Automatyczne budowanie listy zleceń dla kuchni

W oparciu zbudowany harmonogram automatycznie generowane są zestawienia diet do przygotowania dla kuchni na konkretny dzień dostawy. Zestawienie ma charakter raportu, który może zostać dowolnie dostosowany.

Lista dostaw

Dla wygenerowanej listy adresów dostaw, w oparciu o złożone algorytmy, automatycznie wyliczana jest i optymalizowana trasa przejazdu dla kurierów. Optymalizacja tras nawet dla największego cateringu dietetycznego zajmuje zaledwie kilka sekund.

Mapa dostaw

Dla wygenerowanej listy adresów automatycznie wyliczana jest i optymalizowana trasa przejazdu dla kurierów.

Aplikacja mobilna dla kurierów

Kurierzy otrzymują intuicyjne narzędzie w postaci panelu WWW (wersja na smartfony). Listy dostaw dla konkretnych kurierów budowane są w oparciu o geolokalizację kuriera (na ekranie wyświetlane są miejsca dostaw najbliższe aktualnej lokalizacji kuriera). Dzięki aplikacji możliwe jest raportowanie godziny dostawy oraz lokalizacji kuriera w momencie kliknięcia „dostarczono”. Aplikacja daje również możliwość wyświetlania dodatkowych informacji o zamówieniu, np. kliklany numer telefonu, piętro, kod domofonu czy po prostu uwag tekstowych.